BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 14 June 2011

14.06.2011

Hari ini genap 2 bulan aku couple dengan Mohammed Syahrin Bin Mansor (wak len) .... kami berdua sentiasa bersama walau apa jua keadaan sekali pun.... sepangjang perhubungan kami ini berjalan, kami selalu bergaduh tentang perkara yang remeh-temeh tapi kami berjaya menyelesaikan dengan cara yang baik....aku bertuah sangat-sangat sebab dapat mengenali wak len dengan lebih dekat...errrmmmm, aku selalu buat hati dia sakit... tapi dia tetap bersabar je dengan perangai aku ni... aku sayang dia sangat-sangat...aku harap aku dengan dia akan kekal lama...insyallah kalau ada rezeki...amin..... kisah cinta antara aku dengan si dia x akan pernah aku lupakn.... tapi jika keadaan memaksa diriku untuk melupakannya..aku pasrah ....

0 comments: